Dėl sunkiojo transporto srautų – tarpžinybinė darbo grupė

2017 11 02

Dėl sunkiojo transporto srautų – tarpžinybinė darbo grupė

Maksimalios Centrinio Klaipėdos terminalo apkrovos, netoli terminalo kelyje sugedęs vilkikas, iš keturių praleidimo vartų veikiantys trys – toks kompleksas priežasčių, anot uostininkų, lėmė, kad antradienio vakarą Baltijos prospektą sukaustė vilkikų spūstys. Dėl šios situacijos į miesto rotušę Klaipėdos mero pavaduotojų iniciatyva sukviesti uostininkai, policija bei savivaldybės administracijos atstovai. Pasitarime akcentuota, kad tokios situacijos pasikartoti neturi.

„Būtina minimizuoti rizikas ir susitarti, kaip tokiomis kritinėmis situacijomis turi veikti kiekviena žinyba. Sutarta dėl būtinybės operatyviai sudaryti tarpžinybinę darbo grupę, kurios užduotis – skubiai parengti priemonių planą, numatantį būdus, kaip sumažinti vilkikų srautą bei kiekvienos tarnybos veiksmus kritinėmis situacijomis. Visų pirma turi būti užtikrintas visų trijų Baltijos prospekto sankryžų pralaidumas išilgai miesto, šiaurės-pietų kryptimi: tai yra gyvybinės miesto arterijos, kuriomis turi pravažiuoti greitoji, ugniagesiai, policija, viešasis transportas ir kuo mažiau turi būti trukdoma gyventojams“, – sako mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė.

Vienas būdų, galintis padėti sumažinti sunkiojo transporto srautą miesto gatvėse – specialios laikinam vilkikų sustojimui skirtos aikštelės. Tokios aikštelės galėtų būti tiek įvažiuojant į miestą, tiek greta Centrinio terminalo, miesto atlaisvintose teritorijose, kur anksčiau veikė Moksleivių saviraiškos centras bei darželis. Taip pat pasiūlyta ieškoti galimybių, kad kelių mokestį vilkikų vairuotojai galėtų susimokėti jau kelte. Dabar kelių vinjetės parduodamos degalinėje ties Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryža, čia sustoję vilkikai taip pat kemša eismą. Pasitarime kalbėta ir apie tai, kad piko metu sunkusis transportas neturėtų važiuoti ne tik iš Centrinio terminalo, bet ir iš kitų pietinės dalies uosto įmonių.
Ateityje sunkiojo transporto srautus padės suvaldyti infrastruktūros pokyčiai: virš Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiedinės sankryžos planuojama statyti estakadą, projektuojamas Statybininkų prospekto tęsinys – naujas išvažiavimas iš miesto, įsiliesiantis į kelią „Klaipėda–Šilutė“, taip pat būtina, kad būtų tęsiama Jakų žiedo rekonstrukcija pastatant dvi trūkstamas estakadas.  

Klaipėdos m. savivaldybės inf.



Pasidalink su draugais

Grįžti į sąrašą

  •  
  •  
  •