Laluna 94,9 MHz
UAB REKLAMOS EKSPERTAI

IŠSKIRTINIS RADIJO STOTIES LALUNA REKLAMOS ATSTOVAS

Reklamos laiko juostos

Reklamos ekspertai

Laikas
Pirm. - Penkt.
Šešt. - Sekm.
07-12
A
C (00-24)
12-16
B
C (00-24)
16-18
A
C (00-24)
18-07
C
C (00-24)
Klientams taikome šias nuolaidas

Reklamos ekspertai

Užsakymo suma
Nuolaida
nuo 500
-5
nuo 1000
-10
nuo 1500
-15
Reklamos laiko juostos

Reklamos ekspertai

Laikas
Pirm. - Penkt.
Šešt. - Sekm.
07-12
A
C (00-24)
12-16
B
C (00-24)
16-18
A
C (00-24)
18-07
C
C (00-24)

Pastaba

Kainos ir užsakymo sumos nurodytos eurais be PVM.
Mažiausias reklamos užsakymas – 10 audioklipų per vieną radijo stotį.
Transliuotina reklama pristatoma ne vėliau kaip iki 13 valandos darbo dienomis prieš dvi dienas iki reklamos transliacijos pradžios.

Antkainiai

Išskirtinė pozicija (pirma, antra, priešpaskutinė ir paskutinė pozicija), ne reklamos blokuose (pozicija prieš/po žinių ir segmentų) – 50 % antkainis.

IŠSKIRTINIS RADIJO STOTIES LALUNA REKLAMOS ATSTOVAS

Ieškote kitokių radijo reklamos formų?

Susisiekite su mūsų reklamos ekspertų komanda, kuri pasiruošusi Jums pasiūlyti ir kitokias reklamos galimybes:
Eterio žaidimų-akcijų rėmimą
Reklaminio žaidimo organizavimą;
Reklaminių reportažų paruošimą ir transliacijas;
Orų prognozių rėmimą;
Reklaminės informacijos, pateikiamos tiesiogiai eteryje, transliaciją.
Rubrikų pristatymą ir rėmimą.
“Lalunos” klausytojas – myli savo miestą, stebi jame vykstančius įvykius, siekia gyventi jo ritmu (didžiajai daliai klausytojų  „Laluna“ yra dirbančio žmogaus muzikinis fonas ir vienas iš svarbiausių naujienų šaltinių). Tai – žingeidus, dėmesingas ir imlus klausytojas, turintis tvirtą nuomonę ir poziciją, vertinantis kokybiškus ir  funkcionalius daiktus.  Jis – aktyvus, ambicingas, kryptingas, energingas, drąsus ir pozityviai situaciją vertinantis žmogus. Itin besidomintis naujovėmis, moderniomis technologijomis, kurias siekia pažinti, įsigyti ir įvertinti bei rekomenduoti  aplinkiniams. Moterų ir vyrų auditorija pasiskirto beveik proporcingai.

Trečiųjų šalių reklama

Trečiųjų šalių reklama audioklipuose leidžiama tik tuo atveju, kai žodžiu pasakoma trečiosios šalies vieta, kur vyksta akcija. Kitais atvejais audioklipų su trečiųjų šalių reklama transliacijai taikomas 20 % antkainis. Pvz., prizo steigėjo ar organizatoriaus minėjimas, jei tai kitas juridinis vienetas; internetinio adreso minėjimas, jei tai kitas juridinis vienetas. Reklamos transliacijos užsakymuose turi būti įvardintas Užsakovas ir trečioji šalis. Tuo atveju, kai trečiosios šalies reklama užima daugiau nei 40% audioklipo trukmės, reklamos transliacijos užsakymams nuolaidos netaikomos.

Kontaktai

Rekvizitai

Reklamos užsakovams